SDP Robinson is retailsoftware waarbij u zowel kassa’s als de volledige winkel beheert. SDP werkt met verschillende modules zoals de servicemodule en kassa- en winkelbeheer. Dit maakt de ERP-software flexibel en aanpasbaar voor elke klant. Daarnaast kan je binnen SDP Robinson ook voorraad opvolgen, klanten beheren en factureren.
Onze klant, Cevo, beheert een grote fysieke winkel én heeft een webshop op Magento dus een ideale klant voor een omni-channel retail.
Voordelen van e-commerce integratie tussen Magento 2 en SDP Robinson
De integratie tussen Robinson en Magento2 brengt veel voordelen met zich mee. Alle data is in sync en de klant is maximaal geïnformeerd. Dit zijn cruciale elementen voor een goed draaiende webshop. eWings bepaald samen met de klant een flow die goed is afgestemd op de operationele, logistieke en financiële processen. Dat is voor elke klant anders, maar we hebben een set van bouwblokken om dit zo flexibel mogelijk in elkaar te zetten.
Je kan als klant ook zelf meebouwen aan de technische integratie omdat we werken met een open en transparant systeem. Digitaal handig zijn is voldoende, én onze support voor expertise en best-practices mee te geven.
Alle tools en diensten die impact hebben op je e-commerceflow zijn onderdeel van het e-commerce-ecosysteem. Door Magento2 en SDP te laten communiceren met elkaar, werk je op een efficiënte en daadkrachtige manier. Geen dubbel werk dus!
Order Sync
Iemand iets besteld op je Magento+ webshop? Bekijk het rechtstreeks in SDP Robinson. Het order zit in het ERP met maximum 1 minuut vertraging, en er kan allerlei business logica worden toegepast om een vlotte logistieke afhandeling te verzekeren.
Productdata Sync
Producten die worden toevoegd, gewijzigd of verwijderd in Robinson, worden aangepast op de webshop. Jullie beheren in Robinson welke producten online mogen, en kunnen de data verrijken met andere productdata feeds van bijvoorbeeld leveranciers.
Stock Sync
De master van de voorraad is Robinson, waar je het magazijn beheert. Alle updates worden doorgezonden naar de webshop zodat deze steeds up to date is en de juiste informatie aan de potentiële koper kan tonen.
Customer Sync
In een B2C omgeving worden nieuwe klanten aangemaakt op de webshop en doorgestuurd naar SDP. We kunnen ook complexere B2B onboarding flows bouwen.
Customer Groups & Tier Prices Sync
Aangepaste prijzen per doelgroep of individu? Geef ze in in Robinson en we sturen ze automatisch door de webshop.
Geen developerwerk
Wij zorgen voor een vlotte integratie zonder bijkomend developerwerk. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld.