Microsoft Dynamics 365 Business Central is ERP-software voor KMO’s. Het verbindt verkoop-, service-, financiële en operationele teams met elkaar. Het biedt verschillende modules aan zoals: financiële rapportering, cash rapportering en operationele rapportering.
Voordelen van een e-commerce integratie tussen Magento 2 en Microsoft Business Central
eWings koppelde Dynamics 365 met de Magento webshop op alle vlakken: orders, klanten, producten, voorraad, klanten en complexe prijzen. Alle data wordt tussen het ERP en de webshop up to date gehouden en automatisch geüpdatet.
Onze manier van koppelen met Busniess Central is zoals een bouwpakket. De communicatie tussen beide systemen verloopt via XML files. Wij lezen files in die het ERP aanreikt en bouwen ook XML files die het ERP kan inlezen. Op die manier is er een continue stroom van data over en weer en blijven beide systemen up to date. Dit werkt goed, en draait al verschillende jaren in productie. Onze ervaring is zeer positief.
We wensen te benadrukken dat een data flow anders is voor elke klant. De frequentie en de business logica worden afgestemd op de operationele processen.
Order Sync
Iemand iets besteld op je Magento+ webshop? Bekijk het rechtstreeks in je Business Central binnen de minuut.
Product Sync
Producten toevoegen of verwijderen vanuit je ERP? Magento+ werkt zonder probleem je producten bij.
Inventory Sync
Voorraad sync is één van de meest belangrijke bouwblokken omdat het veel logistieke problemen kan voorkomen. Het verbetert ook de klantentevredenheid.
Customer Sync
Nieuwe klant toevoegen? Bestaande klant aanpassen of verwijderen? Geen dubbel werk! De integratie houdt je klantenbestand actueel.
Customer Groups & Tier Prices Sync
Aangepaste prijzen per doelgroep? Geef ze in in je ERP-systeem en stuur ze automatisch door naar Magento+.
Geen developerwerk
Wij zorgen voor een vlotte integratie zonder bijkomend developerwerk. Zo bespaar je niet alleen tijd, maar ook geld.