De klant is koning en een koning moet je tevreden houden. Maar is de klant tevreden? Of zijn er nog veel werkpunten? Om dat te achterhalen lieten we onze klanten een korte tevredenheidsenquête invullen.

Resultaten

Deze enquête behaalde uitstekende resultaten. Iets waar we als bedrijf enorm trots op zijn. Op een aantal topics zagen we torenhoge scores. Zo kregen we voor kennis een topscore van 90%. De knowhow binnen eWings wordt dus duidelijk geapprecieerd. Ook op vlak van design en support scoren we hoog. Wij gaan dan ook steeds tot het uiterste om onze klanten kwalitatief werk te leveren. Daarnaast spannen we ons ook graag extra in om de klant uitgebreid te ondersteunen.  

%

Support

%

Design

%

Kennis

Betrouwbaar, hoge kwaliteit en waar voor je geld. Zo worden we in de enquête beschreven door de klanten. Daarnaast is men ook erg fan van onze pro-actieve houding. We doen onze klanten regelmatig pro-actieve voorstellen, waardoor ze zichzelf voortdurend kunnen blijven verbeteren. Horen dat dit zo gewaardeerd wordt, is voor ons een bekroning op het harde werk. 

“We zijn zeer tevreden over de constructieve en pro-actieve voorstellen die we van eWings krijgen om ons zelf permanent te verbeteren.”

Het doel van deze enquête was voornamelijk om er iets uit te leren. Er werd dus reikhalzend uitgekeken naar de werkpunten die uit deze enquête zouden komen. Zo kwam de vraag om meer kennis te delen met onze klanten. Op deze vraag hebben we snel gereageerd. Zo is er ondertussen al een eigen Youtube kanaal opgestart waarop kennis en tutorials gedeeld zullen worden. 

Een nieuwsbrief of webpagina voor klanten waar bijvoorbeeld al de beschikbare/geïntegreerde modules opstaan met een korte uitleg en integratie kost.”

Daarnaast blijkt ook dat de klant meer op de hoogte gehouden wil worden. Onze eigen oplossing bovenop Magento wordt regelmatig geupdated, maar onze klanten zijn hier nauwelijks van op de hoogte. Om hier verandering in te brengen hebben we een eWings nieuwsbrief opgestart. Via deze weg zullen onze klanten regelmatig geupdated worden.

We vinden het enorm belangrijk om feedback te krijgen van jullie! Twijfel dus zeker niet om zelf een review te schrijven.

Schrijf een review op google!

Schrijf je in op onze newsletter.

en krijg maandelijks:

- een update over eWings

- info over nieuwe mogelijkheden binnen onze e-commerceoplossing

- een unieke e-commercetip

- en nog veel meer... 

Interesse in e-commerce en Magento 2? Schrijf je dan nu in

Bedankt voor je inschrijving!